I G L U S o f t w a r e |
Ambuláns rendelői adminisztráció (betegnyilvántartás, leletkészítés, recept felírás, számlázás, beutalók, nyilatkozatok, jelentések készítése - teljes magánrendelői adminisztráció.) A program egyszerű módon valósítja meg egy tetszőleges szakrendelés alap adminisztrációját. Használatával könnyen nyilvántarthatóak, visszakereshetőek a betegek személyi, vizsgálati adatai, az összes adminisztrációs feladat elvégezhető. Megjelenésenként gyorsan, praktikusan rögzíthetőek az orvosi, vizsgálati adatok (panasz, lelet, diagnózis, javaslat szövegmezők, sablonok használata). A rögzített napló adatok alapján többféle, választható formátumú lelet nyomtatható. Megjelenésenként több recept rögzíthető, nyomtatható, a vény felíró modul rendelkezik a OEP minősítéssel. |
Az információk az adattárból könnyen és gyorsan előkereshetőek nem csak a személyi adatok közül, hanem a megjelenés adatokból is, a keresés akár szövegrészletre is történhet. A program kialakításánál a fő cél az egyszerű kezelhetőség, az áttekinthetőség, valamint az adminisztrációs munka gyorssá tétele volt. Ennek érdekében az orvosi gyakorlatban figyelembe vehető adatok köre racionalizálásra került (minimális a kötelezően kitöltendő adatok száma), a leletek sablonok használatával gyorsan elkészíthetőek. Megjelenésenként az adatbázishoz különböző típusú fájlok csatolhatóak (képek, DOC fájlok, szkennelt fájlok.), amik közvetlenül a programból is megnyithatóak. |
Egy pácienshez tetszőleges számú lelet adata rögzíthető, azok dátumok alapján, vagy a szövegek alapján könnyen visszakereshetőek, ellenőrizhetőek. Lelet (ambuláns lap) nyomtatása különböző formátumokban történhet (keskeny, A4, embléma nyomtatás, előnyomott papír használata, fotó nyomtatása), a leletek tartalma beállítható. A lelet mellett lehetséges receptcímzés, vagy sablonból választott recept nyomtatása, valamint laborvizsgálati adatlap készítése is. |
Recept készítése történhet egyedileg is, valamint sablonok alapján is. A gyógyszer és a gyógyászati segédeszköz törzsek frissítése az Internetről havonta letölthető frissítő fájlokkal történik, a modul rendelkezik az OEP és EESZT minősítéssel. A frissítések az OEP törzsek frissítését, jogszabálykövetést, és a program eseti fejlesztéseit tartalmazza. |
A program moduláris felépítésű, a betegkarton képernyőről többféle megjelenés típus érhető el, azaz egy páciens adatbázishoz több szakrendelés adata is illeszthető, az megfelelő ambuláns lap mellett különböző beutalók, nyilatkozatok nyomtathatóak. Þ Általános rendelő (bármely szakrendelés használhatja: szemészet, bőrgyógyászat, fülészet, pszichiátria, stb., a beállításoktól függően) Þ Nőgyógyászat ... -> Itt a megjelenés adatok kiegészülnek szülészeti anamnézis adatokkal, cytológiai kérőlap kezeléssel, valamint regisztrálható egy terhességi ultrahang modul. Þ Általános vizsgálat + Gyógyászati segédeszköz forgalmazás. Ehhez külön illeszthető számlázás és készletkezelési modul. Þ Fogászat ... -> Speciálisan a fogászati tevékenységek adminisztrálására alkalmas verzió. |
Terhességi ultrahang modul : A nőgyógyászati megjelenéshez választható modul: petezsák, embrió, magzati vizsgálati adatok, általános nőgyógyászati UH adatok. UH modul dokumentáció (DOC) Audiológia modul: adatlap. Küszöb-audiometria, gyse számlázás, és készletkezelés. Szemüveg modul: recept, munkalap modul = munkalapok (kiegészíthető: előleg és végszámlák készítése, készletkezeléssel) Ortopédia modul Munkalapok, méretlapok, gyártási folyamat ellenőrzése. Számlázás : Készíthetőek a páciens adatbázistól független számlákat, a páciens kartonhoz kapcsolva, és felírt gyógyászati segédeszköz vények alapján automatikus számla készíthető. Számla modul (DOC) Készletkezelési modul : saját forgalmazott cikktörzzsel, vagy gyógyászati segédeszköz számlákkal együttműködő készletnyilvántartás, beállítható a gyári szám szerinti eszköz nyilvántartás. Készlet (DOC) + Tetszőleges szakma-specifikus adatlapok:Újabb adatlapok fejleszthetőek, leletbe illeszthetőek. |