IGLU Software

   (06-20) 537-33-21 , info@iglu.hu  , www.IGLU.hu

 

 Rendelői program árak

Rendelői alapprogram + fél év program követés

(általános rendelő + nőgyógyászat + fogászat)

 

Adatbázisonként nettó  80 000 Ft (+27 % ÁFA)

 

A programot egy adatbázis mellett több orvos is használhatja, akár a szakterületeknek megfelelően is. Az első fél évben a verziókövetés ingyenes (programfejlesztések + gyógyszer – gyógyászati segédeszköz havonkénti törzsváltozások + jogszabálykövetés)

 

Rendelői pogram éves programkövetési, karbantartási díj

Orvosonként  nettó  15 000 Ft / fél év (+27 % ÁFA)

A frissített verziók a gyógyszertörzs, a gyógyászati segédeszköz törzsváltozásokat, az alapprogram fejlesztéseit tartalmazzák, a szükséges jogszabályváltozásokkal együtt. A havi programfrissítések az Interneten keresztül letölthetőek.

 

Kiegészítő modulok a rendelői programhoz

Számlázási modul                                            

Rendelőnként (számlaadónként) nettó 20 000 Ft (+27 % ÁFA)

Gyógyászati segédeszköz készletkezelési modul                           

rendelőnként nettó   40 000 Ft (+27 % ÁFA)

Járóbeteg szakrendelés OEP elszámolási modul

Adatbázisonként  nettó  20 000 Ft (+27 % ÁFA)

Terhességi, nőgyógyászati ultrahang modul                         

Orvosonként  egyszeri nettó  30 000 Ft (+27 % ÁFA)

Az UH modul ellentétben az alap rendelői programmal nem adatbázisonként kerül regisztrálásra, hanem a modult használni kívánó orvosonként.  A terhességi ultrahang modul megrendeléshez a felhasználó orvos pecsétszáma is szükséges.

 

 

A regisztráció, a megrendelés e-mailben is intézhető, küldjön egy e-mailt az info@iglu.hu címre a következő adatokkal:

 

 

A program megrendeléshez szükségünk van a megrendelő orvos, illetve a gazdasági társaság nevére, számlázási, illetve postázási címére, valamint telefonszámára, a regisztrálási pecsétszámra (pecsétszámokra).

 

- Megrendelő név, cím, telefonszám

- OTH szám, ANTSZ szám

- Számlázási név, cím, adószám

- Postázási név, cím

- Kapcsolattartási e-mail cím, név, telefonszám

- Felhasználó orvos (ok) pecsétszáma

 

- Terhességi UH modul rendelése esetén az orvos pecsétszáma

 

- Számlázási modul esetén a számlaadó név, cím, számlaszám, adószám.

 

 

 

A megrendelés visszaigazolását követően elkészül egy regisztrált telepítő program, ami az interneten letölthető.

 

Megrendelés - E-mail